1 grudnia 2013

Odpowiedzi na pytania.


Stwierdziłam, że chyba wezmę się za jakąś notkę, w końcu lubię to.
Zasypaliście mnie pytaniami na asku, praktycznie wszystkie się powtarzają, sitwierdziłam, że może warto poświęcić temu notkę, bo szczerze mówiąc trochę się tego nazbierała.
Dodatkowo jakiś ciekawski anonim zadał mi, uwaga, 29 w różnych momentach i stwierdziłam, dobra,bez spamu, odpiszę na to kiedyś i o, chyba nadszedł ten moment, także tego...

1. Jak układasz grzywkę?
Nie układam jej, zrozumcie w końcu.

2. Czy lubisz miejsce, w którym mieszkasz?
Nie przepadam za specjalnie, jest to mała dziura, wszyscy się znają, wszyscy na siebie patrzą, większość jest fałszywa, jedynym miejsciem w mieście jest McDonald, do którego schodza się wszyscy więc nie, dzięki.

3. Czy w Twoim pokoju panuje bałagan czy raczej porządek?
Raczej bałagan, mimo, że chciałabym, żeby było inaczej, hahahah

4. Z kim ostatnio rozmawiałeś?
Jeśli chodzi o Internet to chyba z Maćkiem/Olą, sekundę temu, a w realu pomijając mojego tatę, chyba z Natalką, ale to wczoraj...

5. Ulubiony film?
Jest ich sporo, ale chyba nieśmiertlenie LOL, The last song, Now is good, kocham płakac na filmach, eh.

6. Ulubiona książka?
Harry Potter, bo chyba ją tylko przeczytałam bez przymusu...

7. Czy boisz sie przyszłości?
Nie, yolo, nom.

8. Czy łatwo wzbudzić u Ciebie zazdrość?
Nie wiem. Ja jestem zazdrosna o to co nie powinnam:)

9. Czy miałaś kiedyś zmyślonego przyjaciela?
Haha, szczerze nie wiem, raczej mi się nie zdarzyło. Jedynie, że przedmioty mówią, zabawki.

10. Ile trwał twój najdłuższy zwiążek?
Nie ehcę nawet tego wiedzieć, liczyć, głupie to, nic mi nie wychodziło.

11. Czy ktoś Ci kiedyś powiedział, że nie chce Cię stracić?
Tak, i odszedł.

12. Czy masz jakieś fobie?
Mam, albo jakieś "schizy".
Wkurza mnie dźwięk przełykania, to jest chore, a ludzkie, matko...

13. Jak Twoje serce?
Zdrowe, lecz tylko fizycznie.

14. Jakie jest Twoje najsmutniejsze wspomnienie?
Przyłapywanie na kłamstwach, pamiętam wszystkie.

15. Co jako pierwsze zauważasz u drugiej osoby?
Włosy, buty, ręce, potem dopiero cechy charakteru.

16. Czy jest ktoś kogo nigdy nie zapomnisz?
Chyba każdy ma taką osobą, ale ja osobiście chciałabym zapomnieć.

17. Czy jesteś szczęśliwą osobą?
Od dawna nie.

18. Szklanka do połowy pełna czy do połowy pusta?
Do połowy pusta.

19. Wolisz spędzać czas w domu czy poza domem?
Definitywnie poza domem, chyba, że siedzę sama...

20. Jak brzmiało Twoje ostatnie kłamstwo?
"Mam dobry humor."

21. Czy jesteś zadowolony z tego kim jesteś?
Trudno mi okreslić... Pewne cechy charakteru w sobie lubię, ale resztę bym zmieniła.

22. Co byś zrobił/a gdybyś się nie bał/a?
Uciekła bym z domu i wyjechałabym z miasta, jadąc "gdzieś-tam".
 Na koniec pewnie pojechałabym nad morze.

23. Jak mogę zdobyć Twoje serce?
Znajdź haczyk i dobrze traf.

24. Czy lubisz swoje ciało?
Nienawidzę go! W pewnym sensie.
Wiele bym zmieniła, dodałabym sobie 1cm/2cm, wymieniła na szczuplejsze nogi, rysy twarzy.
Poza tym włosy.

25.Czy chorujesz na coś?
Zdarza mi się chorować, wtedy jestem bardzo szcześliwa, ale wolałabym być przelotnie chora fizycznie,
niż psychicznie, ale ja jednak uważam, że wszystko ze mną w porządku:)

26. Nosisz często biżuterię?
Ograniczam się do materiałowych bransoletek, wstążek, łańcuszków.

27. Definicja Twoje prawdziwego przyjaciela?
Przestałam wierzyć w prawdziwą przyjaźń jak i miłość.

28. Kiedy masz urodziny?
8marzec, Dzień Kobiet, już zbierajcie na prezenty!

29. Czy podajesz swoje gg?
Moje gadu mają tylko znajomi, bądź osoby, które dostały je dawno,
nie lubię, gdy mam tam spam.

30. Jakie aplikacje masz na głównym ekranie?
Instagram, Facebok Messenger, Ask.fm, Whatssup, Aparat, skrót do kontaktu.

31. Co masz na dzwonku?
Ellie Goulding - Only you

32. Wciągnęłaś się kedyś w nałóg?
Jedni nazwią to nałogiem, drudzy nie.

33. Twoje ulubione kolory i dlaczego?
Zawsze jak mysle o kolorach to myslę o ubraniach, więc czarny, biały.

34. Na czym według ciebie polega życie?
Długa podróż bez względu na długość żywota, ciągłe potyczki, chwile szczęścia i nauka.

35. Jakie miałas już kolczyki? Które bolały?
Miałam ich naprawdę masę, w buzi, na ciele.
Najbardziej? Biodro i nos.

36. Czy twoja mama wie o kolczykach, o tym, że bluźnisz, co robisz?
Moja mama wie praktycznie o wszystkim, nie myślcie, że mam z nią dobry kontakt,
po prostu jest wścibska. Wiem, ze będzie to czytała i o to dowód:) Bez pozdrowień.

37. Twoje 3 ulubione piosenki na tę chwilę to...?

38. Czy masz w tej chwili osoby w swoim otoczeniu, którym możesz zaufać?
Tak, aczkolwiek jest to zaufanie ograniczone.

39.  Ile jesz posiłków dziennie?
Zazwyczaj 2, śniadanie i obiad, a kolację jem lekką albo wcale, nie lubię.
Śniadanie jem strasznie skromne - kawa/herbata, ciastko, rogalik.
Obiad jem przeciętnej ilości.

40. Twoje największe marzenie?
Nie posiadam marzeń, nie uskrzydlają mnie, nie sa mi potrzebne, wole nie myśleć.

41. Co sądzisz na temat przyjaźni damsko-męskiej?
Nie wiem sama, mnie się nigdy nie udała, zawsze musiałam coś poczuć, normalka.
A jeśli nie poczułam to znaczy, że to nie był mój przyjaciel. Mój mozg tak pracuje.

42. Lubisz poznawać nowych ludzi?
Hm, lubię, ale od jakiegoś czasu staram się w to nie angażować, chyba, że mi zależy na tym.

43. Co Cię rozluźnia?
Taniec, muzyka, kąpiel, dobra rozmowa, miłe słowa, kawa, pustka, chłodne powietrze, wolne poranki, wyrozumiałość, zakupy bez napinki, filmy romantyczne, chłodna poduszka, ciepły koc, lekkie przytulenie, delikatny buziak, mrlb.

44. Czy lajki na asku dają Ci radość?
Jeśli napiszę coś dobrego to owszem, motywują mnie ogólnie, ze kotś mnie czyta.

45. Czy jest coś/ktoś teraz na czym/kim Ci zależy?
Na czymś tak,
 na kimś z mojego otoczenia, nie wiem, nie, nie wiem, nie.